من یک بیمار به دیالیز برای آخرین 6 سال هستم آیا راهی می تواند کمک به من توقف آن وجود ندارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار دیالیز برای 6 سال گذشته هستم، به هر حال وجود دارد که می تواند به من کمک را متوقف کند؟ در واقع، بسیاری از بیمار نارسایی کلیه خواهد دیالیز است، که رایج ترین راه برای طولانی تر طول عمر مردم و بهبود کیفیت زندگی را تجربه کنند. اما آن را نیز ممکن است برخی از عوارض جانبی را و هزینه مقدار زیادی از پول است. بنابراین پس از یک دوره درمان، برخی از مردم می خواهم به ترک از آن. سپس هر راه که می تواند کمک به بیماران دیالیز خلاص شدن از شر وجود دارد؟

راه هایی که می تواند به مردم کمک گرفتن از دیالیز خلاص شدن از شر

پیوند 1. کلیه

این درمان یکی از بهترین راه ها برای حل مشکل کلیه است، اما ممکن است مدت زمان طولانی برای پیدا کردن کلیه تطبیق کنند. علاوه بر این، نه همه افراد مناسب برای آن می باشد. با توجه به بیماری های جدی قلبی، فشار خون بالا، چاقی و برخی عوامل دیگر، برخی از مردم ممکن است شانس را به پیوند سست.

2. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان بر اساس طب سنتی گیاه چینی، به عنوان یک نوع درمان خارجی آن می تواند بیماری های کلیوی را درمان بدون آسیب رساندن به کلیه است. چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد، اما ممکن است برخی از بار به عقب کلیه آسیب دیده را.

مهم نیست که کدام یک را انتخاب می کنید، شما باید با توجه به شرایط خود شما. تا زمانی که آن می تواند کمک به زندگی بهتر و طولانی تر بدون دیالیز، که خواهد بود که بهترین درمان را برای شما.

اگر شما فرد مبتلا به نارسایی کلیه هستند اما نمی خواهم که به دیالیز و یا می خواهید به آن را متوقف کند، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/dialysis/1420.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، آیا راه می تواند کمک به بیمار به دیالیز به آن را متوقف کند ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: